Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Jak se vyhnout kolonám na hranicích a Lučku

Autor zelivak 
Jak se vyhnout kolonám na hranicích a Lučku
09. 06. 2016 18:37
Ahoj, letos poprvé pojedu v hlavní sezoně, konkrétně odjezd v pátek večer 22.7. Doteď jsem jezdil klasicky Vídeň - Graz - Maribor - Záhřeb a v červnu a září to bylo v pohodě.
Čím víc to letos studuju, tím víc se děsím. Předpokládají se dlouhé kolony na hranicích v Šentilj a na Lučku. Někde jsem četl i 3-4 hodiny.
Takže jsem přemýšlel vzít to přes Bratislavu - Budapešť na Záhřeb. Sice delší, ale pěkná cesta komplet po dálnicích. To mi ale nevyřeší Lučko. Tak jsem koukal na variantu Vídeň - Graz - Maribor - Lublaň - Novo Mesto - přechod Vinici a na HR dálnici se napojím až v Bosiljevu. Rozdíl oproti klasické trase je cca hodina navíc. Jenže tam je asi 60 km z Novo Mesta na hranice po okreskách a toho se zhruba ve 4-5 ráno kvůli zvířatům trošku bojím. Takže nevím. Termín už nezměním ale určitě nechci trávit čas v dlouhých kolonách. Jedeme na Pelješac, což je samo o sobě daleko. Prosím o jakékoli rady, tipy, zkušenosti s cestou v hlavni sezoně. Díky
avatar Re: Jak se vyhnout kolonám na hranicích a Lučku
09. 06. 2016 19:02
Ahoj,já takto párkrát jel.Upřímně jsem vyjížděl v pátek odpoledne a jel jsem,tedy pokud to tělo dovolilo(samozřejmně s pauzama na odpočinek) až do Chorvatska a tam jsem cca 3-4 hodiny odpočal na parkovišti,a pak zrána jel až na místo.Je to těžké radit,ta situace je pokaždé jiná,ale vždy jsem to takříkajíc předjel.(ujel kolonám)..Ještě upřesním,že jsem jel normálně Vídeň - Graz - Maribor - Záhřeb -Split (nebo Brist)
Příjemnou cestu a dovolenou přeji všem :-)
avatar Re: Jak se vyhnout kolonám na hranicích a Lučku
09. 06. 2016 19:07