Musím se také podělit o zkušenost s Booking. Při objednání na léto 2017 vše v pořádku. Zaplacena polovina sumy a při příjezdu doplatek. Musím napsat, že mé objednávání na příští sezonu se uskutečňuje už v říjnu, abych si mohl vybírat a hlavně ta nedočkavost. V říjnu 2017 objednáno a placeno kartou. Docela mi zarazilo, že byla stržena celá suma a ne polovina jako rok před tím. Po třech týdnech se zmínili známí, že by jeli s námi. Druhý apartmán byl volný, tak jsem jej objednal na jejich jméno z mého přihlášení. Po zaplacení mi několikrát upozorňovali, abych jedno ubytování zrušil - nechápu to, když to bylo na jiné jméno, než moje. Už toto mi vytáčelo.
A teď to hlavní. Cena v sezoně 40E (16m2) pro 2 osoby. Beru, že cena je velice dobrá na dnešní poměry. Koupil jsem si produkt za daných podmínek, a tím to pro mě končí. Podotýkám, že tato cena byla i vloni v sezoně.
Nyní po 3 měsících mi od Booking přišlo, že cena byla chyba v systému. Že místo 40E je cena 69E, pokud s tím souhlasím. Docela bomba, ne? Dle mého se někdo po novoroční opici probudil a řekl si "Mám plno, tak proč to nenatáhnout". Turisti v této době přibývají, tak proč se žinýrovat.
To je jako bych si něco koupil a po třech měsících mi řeknou abych to doplatil a ne zrovna zanedbatelnou částkou. Po pár dnech přišla odpověď, že ubytování zůstává po domluvě s majitelem na původní ceně.
Teď mám hrůzu z toho jak se k nám budou chovat až přijedeme. Nejet s námi známí, nechal bych si prachy vrátit, jen nevím jestli by mi také nezaúčtovali storno poplatek. Ani bych se nedivil. Známí o tom ještě neví, nechci je tím zatěžovat. Takže po této zkušenosti s Booking končím. Zůstanu u objednávání pouze přes majitele, jako dříve.
Nejlepší na tom je, že mi od Booking hned přišla zpráva, abych ohodnotil operátorku (spokojenost) "s mojí žádostí". To mě dorazilo.
Před rokem bych řekl, že jsem spokojen, což dnes už neplatí.